Švietimo lyderio psichologija:
mąstymo būdas, iššūkiai, potencialo atskleidimas
Gyvename globalių pokyčių laikmečiu, kuris vadyboje apibrėžiamas VUCA žodžių deriniu: kintamumas (angl. volatility), neapibrėžtumas (angl. uncertainty), kompleksiškumas (angl. complexity), daugiaprasmybė (angl. ambiguity). Siekiantiems įveikti šiuos pokyčius reikalingos naujos kompetencijos, kurios didina asmeninį veikimo efektyvumą ir konkurencinį pranašumą darbo rinkoje. Todėl vis didesne šio laikmečio vertybe tampa sąmoningumas – gebėjimas matyti reiškinių, elgsenų priežastis ir suvokti galimas pasekmes, atskiriant gyvenimo faktus nuo interpretacijų ir iliuzijų, nes pirmą kartą žmonijos istorijoje žmogaus gyvenimo trukmė yra ilgesnė už laiką, per kurį įvyksta didieji socialiniai ir kultūriniai pokyčiai.
Seminaro temos
Visus Lietuvos švietimo vadovus kviečiame dalyvauti sąmoningumo didinimo praktikoje, išsiaiškinti savo mąstymo būdo išraiškas, formuoti aukštesnį savirealizacijos lygį ir veiklos vystymąsi, sužinoti mąstymo įpročių keitimo orientyrus.
Švietimo lyderio samprata
Sveiko proto ir socialiniai kriterijai
Mąstymo
būdas
Iracionalūs pasirinkimai
Antreprenerinis mąstymo būdas
Švietimo lyderio
tapatybė
Lyderio potencialo
nustatymo metodika
Lektorė
Lektorė integruoja moderniosios psichologijos, praktines vadovavimo ir verslo kūrimo žinias. Jau 25 metus gyvuojančios įmonės „Femina Bona“ ir prieš 12 metų įkurto „HAI.LT“ savininkė, autorinių, ilgalaikių lyderio potencialo vystymo programų kūrėja ir trenerė (per 10 metų programas baigė virš 200 verslo kūrėjų ir vadovų), strateginių ateities įvaizdinio paieškos ir organizacijos vystymo sesijų moderatorė (per 7 metus vedė virš 50 sesijų), taip pat jau 5 metus organizuoja ir moderuoja tarptautinius požiūrio plėtimo verslo forumus.
